Case

EPI Industrial Automation

We ontwikkelen en implementeren complete machinebesturingen. Maar dat op zich maakt ons niet episch… Onze kwalitatieve werkwijze doet dat wél. Epische kwaliteit leveren is namelijk méér dan het leveren van een werkende besturingskast. Minstens zo belangrijk zijn een grondig voortraject, actief meedenkend vermogen en een oplevering zonder verrassingen.

534%
Meer aanvragen via de website
534%
Meer aanvragen via de website
534%
Meer aanvragen via de website

Het vraagstuk

De vraag vanuit EPI was om hun LinkedIn-, Facebook- en Instagram kanaal te beheren en hier content voor te maken die past bij het bedrijf. Dit was met name content over het bedrijf wat zorgt voor een groei in hun naamsbekendheid en niet zozeer voor meer klanten. Daarnaast moest de content ook worden gericht op het werven van personeel.

Onze aanpak

De aanpak was om content te plaatsen over het bedrijf en daarbij mensen in beeld te brengen. Dit presteert altijd goed op social media en het is nu te merken dat de content waarbij medewerkers in beeld zijn, goed presteren.

Na verloop van tijd hebben we de aanpak iets anders ingevuld. We zijn samen met DBBL Media aan de slag gegaan met video- en fotoproductie. Zo hebben we al een mooie beeldbank gecreëerd en zijn we begonnen met video’s. Hierin zijn we begonnen met een vacaturevideo, maar dit is doorgegroeid tot meer video’s waarin we de disciplines van EPI naar voren laten komen.

Het resultaat

Het resultaat van deze aanpak is dat we een krachtig imago en zichtbaarheid creëren voor EPI.

Bekijk meer samenwerkingen

Beschikbaar voor nieuwe projecten

Wordt jouw merk het volgende succesverhaal?

Wil je een project starten? Begin dan met de intake.

Beschikbaar voor nieuwe projecten

Wordt jouw merk het volgende succesverhaal?

Wil je een project starten? Begin dan met de intake.