Klantcase EPI

We ontwikkelen en implementeren complete machinebesturingen. Maar dat op zich maakt ons niet episch… Onze kwalitatieve werkwijze doet dat wél. 

Epische kwaliteit leveren is namelijk méér dan het leveren van een werkende besturingskast. Minstens zo belangrijk zijn een grondig voortraject, actief meedenkend vermogen en een oplevering zonder verrassingen.

Bron: epibv.nl

De opdracht

De vraag vanuit EPI was om hun LinkedIn-, Facebook- en Instagram kanaal te beheren en hier content voor te maken die past bij het bedrijf. Dit was met name content over het bedrijf wat zorgt voor een groei in hun naamsbekendheid en niet zozeer voor meer klanten. Daarnaast moest de content ook worden gericht op het werven van personeel.

Social media strategie

De aanpak was om content te plaatsen over het bedrijf en daarbij mensen in beeld te brengen. Dit presteert altijd goed op social media en het is nu te merken dat de content waarbij medewerkers in beeld zijn, goed presteren.

Na verloop van tijd hebben we de aanpak iets anders ingevuld. We zijn samen met DBBL Media aan de slag gegaan met video- en fotoproductie. Zo hebben we al een mooie beeldbank gecreëerd en zijn we begonnen met video’s. Hierin zijn we begonnen met een vacaturevideo, maar dit is doorgegroeid tot meer video’s waarin we de disciplines van EPI naar voren laten komen.

Het resultaat?

Het resultaat van deze aanpak is dat we een krachtig imago en zichtbaarheid creëren voor EPI.