Het vraagstuk
De vraag vanuit Becleare was om social media content te maken, die gericht is op horecazaken. Vanuit Becleare was de wens om horecazaken aan te spreken om hun producten aan te verkopen via social media. Hierin moesten de Unique Selling Points (USP’s) van de producten naar voren worden gebracht, om duidelijk in kaart te kunnen brengen wat de toegevoegde waarde is van de producten van Becleare.
Onze aanpak
Vanuit het vraagstuk zijn we gaan brainstormen voor videoconcepten en de verdere social media planning. Hoe brengen we de USP’s naar voren en hoe zorgen we voor content die de doelgroep aanspreekt? Zodoende zijn we op een aantal concepten uitgekomen, die vervolgens ook opgenomen zijn. Daarbij zijn er ook foto’s gemaakt voor een mooie beeldbank die ook te gebruiken is voor social media.
Nadat alle content opgenomen was, zijn we aan de slag gegaan met de social media planning. Vanuit de planning is de content geplaatst op de social media kanalen.
Het resultaat
Het resultaat hiervan was dat we voor Becleare de naamsbekendheid online vergroot hebben en waarin we de doelgroep (horecazaken) goed hebben weten te bereiken.